Autoreviews  |  Suzuki Wagon R+ 1.3 Season (2002)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen5, handgeschakeld
Bouwjaar2002
Jaar van aanschaf2002
Km-stand bij aanschaf0 km
Km-stand laatst22.078 km
Eerste review-invoer14-05-2003
Laatst gewijzigd14-05-2003

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: misschien

Vorige autoSuzuki Alto
(Gemiddelde lezerswaardering 65%)

Sinds januari 2002 ben ik eigenaar van de Suzuki Wagon R+ Season. Wat me vooral bevalt is de rijke uitrusting zoals schuif/kanteldak, lichtmetalen velgen, mistlampen, dakspoiler, enz. voor een goede prijs.
De auto rijdt goed en zelfs na lange ritten of een lange file heb je geen problemen met je rug of benen. Bij mijn vorige auto (Suzuki Alto) was dat wel anders.
Het hoger zitten verhoogd de veiligheid doordat je alles wat er gebeurt in het verkeer eerder opmerkt.
Tevens is de ruimte binnenin de auto dik voor elkaar en heel makelijk te vergroten. De zeer makkelijk in delen omklapbare bank is handig en heel praktisch om wat grotere dingen te vervoeren.

Het inparkeren met deze auto is nogal lastig, je kan de stoeprand niet zien in de spiegel. Echt vervelend want ik wil mijn velgen niet beschadigen.

Na de aflevering van de auto, kwam ik er na 3 weken achter dat er geen reservewiel in de kofferbak zat, die was de dealer vergeten er in te zetten. Dat vond ik nogal slordig.

Een paar weken geleden ben ik teruggeweest naar de dealer, daar hebben ze de motorsteunen ingespoten, als ik de bocht omging maakten ze nogal een lawaai. Het kon absoluut geen kwaad zeiden ze, maar het was een storend geluid. Nu is het gelukkig opgelost.

Wat mij ook irriteert is het feit dat er nu al heel veel steenslag op de motorkap zit. Is de lak niet sterk genoeg (ik heb metallic lak) of is de auto te hoog waardoor de kans op steenslag groter is?
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

Andere autoreviews van dezelfde auteur

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep