Autoreviews  |  Ford Fusion 1.6 16V Futura (2008)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen4, automaat
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
Km-stand bij aanschaf0 km
Km-stand laatst27.500 km
Eerste review-invoer17-10-2010
Laatst gewijzigd17-10-2010

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Kostenster vol ster vol ster vol ster leeg ster leeg
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: ja
Auteur
Vorige autoSuzuki SX4
(Gemiddelde lezerswaardering 68%)

De Fusion gekocht nadat ik eerst een tijdje in een SX4 ( handbak) heb gereden. Dat schakelen beviel me helemaal niet- ik heb altijd automaat gereden, maar ja je maakt wel eens een vergissing- Tot nu toe bevalt de Ford ons prima. Weinig klachten, geen rammeltjes .
Het benzineverbruik is aan de hoge kant, als je lekker doorrijd( dat kan prima met deze auto) haal je net aan 1: 10/11
Maar 1: 16 doet-ie ook. Van de zomer naar Italie gereden. Heeft geen problemen met bergen.
Wel last van windlawaai en zijwind. Verder is het wanneer het kouder word zoals nu, vervelend voor de bestuurder want die heeft een koudeplek ter hoogte van de knie. Het duurt zeker een uur( zo vaak rijd ik niet zolang) voordat dat vermindert. Ergens komt kou uit het vooronder maar de dealer heeft dat na enkele malen zoeken nog niet gevonden.
Verder een prima wagen, lekker comfortabel met alle toeters en bellen erop.
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep