Autoreviews  |  Subaru Forester 2.0 Premium (2008)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen4, automaat
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
Km-stand bij aanschaf11.000 km
Km-stand laatst15.000 km
Eerste review-invoer20-09-2009
Laatst gewijzigd20-09-2009

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Kostenster vol ster vol ster leeg ster leeg ster leeg
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster half ster leeg
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: misschien

Vorige autosuzuki
(Gemiddelde lezerswaardering 63%)

15.000 km

De forester is van het laatste model.
De iets hogere dus en ook wat zwaarder.
Tja, het is een heerlijke auto om in te rijden.
Alles is gewoon sterk en geen rare geluiden zoals je wel vaker leest.
Dus geen rammeltjes en geen ramen die trillen.
De zit is voor mij 187 cm net aan.
Niet dat de stoel niet ver naar achteren, die kan verder dan nodig is.
Ook het stuur is flink naar voren en achteren te zetten en in hoogte is het ook best een stuk te stellen.
De tsoel is trouwens electrisch verstelbaar.
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit maar weet het met een plat kussentje nog wel op te lossen.
Het zal wel aan mij zelf liggen dat ik mijn draai achter het stuur nog niet helemaal gevonden heb.
Het schuifdak is een heerlijk iets, ik heb het regelmatig open.
De wind slaat dan niet naar binnen omdat er gelijk met het opdoen van het dak een rand omhoog gaat voor de wind.
In de stad is de automaat met de handbediening erbij erg handig.
Op de buitenweg lijkt hij wel boven de 140 pas wat meer in zijn sas te raken.
De PK=tjes komen er dan beter uit denk ik.
Het motor geluid ( een heerlijk geluid ) dat al niet luid is, wordt op de snelweg steeds minder.
Ja, de achterklep ook ik heb mijn hoofd er al een paar keer aan gestoten.
Had wat hoger open gemogen.
Het verbruik is niet slecht maar hij lust wel wat.
Ik dacht een gemiddelde van 1 op 12 te halen, en dat lukt ook wel, maar dan moet ik minimaal de helft van de tank op de snelweg leeg rijden en de rest met een heel rustig rijgedrag in de stad.
De laatste keer dat ik tankte heb ik niet al te veel op het rustig rijden gelet en zat ik zo tegen de 1 op 10.
Tot nu toe is het een heerlijke auto die heel erg goed op de weg ligt en een heel veilig gevoel geeft en die wel een slokje lust.
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

Winterbandentest 2014 (Advertorial)

Zoek de voordeligste aanbiedingen van alle deelnemers van de AutoWeek Winterbandentest 2014.   Lees verder
  AutoWeek Winterbandentest 2014

ActieAuto

SPECIAAL ACTIEMODEL: DE SUBARU FORESTER NAGANO   Vindt u een laag brandstofverbruik, grip onder alle ...

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep