Autoreviews  |  Renault Clio 1.2 16V 75 Expression (2008)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen5, handgeschakeld
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
Km-stand bij aanschaf0 km
Km-stand laatst1.000 km
Eerste review-invoer13-10-2008
Laatst gewijzigd06-11-2008

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Prestatiesster vol ster vol ster leeg ster leeg ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: misschien

Vorige autorenault twingo

ERVARINGEN (1.000 km)

wij hebben 2 nieuwe auto\'s gekocht een daihatsu premium en een
renault clio 75pk.

eerste reactie : wat is ie traag, natuurlijk niet te vergelijken met de lexus gs300 waar ik uit kom maar onze andere auto de cuore is 2,5 seconden sneller op de 100
en geeft veel meer rijplezier.

Mijn advies is ga voor de 100 pk versie.

Verder is de zit wel goed, beter dan de cuore, ook op langere afstanden.
Vrij zuinig 1 op 13.5, wegligging zeer goed.

Vooral deze aktie renault zit goed in z\'n spullen :
zwart metallic, speciale wieldoppen, elec ramen en deuren
geintregeerd radio/cd en een navigatie.

op langere afstanden >30 min neem ik de renault maar voor de kortere kies ik voor de daihatsu, veel meer pit en gewoon leuker om in te rijden.

Mijn vriendin heeft geen voorkeur dus dat is mooi,

Update : 6-11-2008

Ai, ai ai Mijn vriendin vindt hem ook erg traag en heeft de cuore \"ingenomen\"
Ik moet zeggen ik begin te wennen aan de renault, wordt ik nu een ouwe ......?

Michael Nobbe

PROBLEMEN (1.000 km)

geen
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

ActieAuto

Summer Sale bij Arend Auto: Renault Clio Privé lease vanaf € 298,- Als allereerste en enige ...

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep