Autoreviews  |  Mazda Premacy 1.8 Exclusive (2003)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen5, handgeschakeld
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003
Km-stand bij aanschaf85.000 km
Km-stand laatst85.500 km
Eerste review-invoer23-01-2006
Laatst gewijzigd23-01-2006

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster half
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: ja

Vorige automazda 323f
(Gemiddelde lezerswaardering 72%)

Dit is ondertussen mijn 3e mazda,de eerste een mazda 323 hb uit 1990 t/m 1996 toen een 323f uit 1996 t/m 2006 en nu een mazda premacy uit 2003.Aan alle Mazda’s nog nooit stukken gehad echt waar,hieruit blijkt maar weer hoe betrouwbaar japanse auto’s zijn. Deze Premacy is echt een voortreffelijke wagen,geweldig veel ruimte en volop extra’s zoals (abs, ebd, tsc, climate control, elektrische ramen voor + achter, elektrische en verwarmde spiegels, stoelverwarming, boordcomputer, regensensor, afstandsbediende deuren etc.

Ik heb van te voren ook in het vorige model premacy gereden,niet kopen! Veel herrie, minder stoelen, minder goed onderstel.

De Premacy die ik nu heb is erg stil. Gemeten met db meter en ik kwam bij 120 km/p op 68.5 db dit vind ik laag voor een mpv is toch meer een klankkast vanwege meer ruimte in de auto.Het verbruik is wel hoger als mijn 323f gemiddeld 8,5 op 100 km.bijna 1 op 12 zeg maar.

Verder een zeer goede en veilige auto want standaard voor en zij airbags.

Geen en ik verwacht er voorlopig ook geen maar uitsluiten kun je dit nooit.
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

Winterbandentest 2014 (Advertorial)

Zoek de voordeligste aanbiedingen van alle deelnemers van de AutoWeek Winterbandentest 2014.   Lees verder
  AutoWeek Winterbandentest 2014

Andere autoreviews van dezelfde auteur

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep